• 1
    NARAVNO OBARVANO
    Želiš odkriti svet naravne lepote in se razvajati z naravnimi, ekološkimi izdelki za nego telesa? ♡
    BERI DALJE
  • 2
    SREČNI ATELJE
    Želiš spoznati moje unikatne srečne izdelke? ♡
    Beri dalje
  • 3
    VIKEND ŠOPEK
    Ah, kako lepa zgodba stoji za mojih @vikendšopek profilom. Všeč ti bo. ♡
    SLEDI MI NA IG
Dobrodošli!
Na cvetlično obarvani spletni strani, ki ti bo pomagala odkrivati čudovite naravne in ekološke izdelke. Zagotovo te bo popeljala v čudovit svet naravne lepote in ti predstavila krasne ustvarjalce, njihove zgodbe. Naj bo tvoje odkrivanje posebna izkušnja, ki ti bo dala veliko.
Hvala, ker ste z mano.

Vsak dan si lahko cvetlično obarvana, odeta v pisane barve in vonj po naravi!

PODPIRAMO SLOVENSKO: AVELINA- ROČNI IZDELKI!






PODPIRAMO SLOVENSKO: AVELINA- ROČNI IZDELKI!

Vsak mesec podprem kakšnega slovenskega ustvarjalca, bodisi nakita, kozmetike, v mesecu Aprilu sem čisto po naključju na Facebooku zasledila stran Avelina- ročni izdelki, ki me je res navdušila s svojimi toaletnimi torbicami. V vseh živih barvah, različnih motivih, kombinacijah. Dogovorila sem se za naročilo, počakala na dostavo in domov dobila res prelepi toaletki. Za predstavo je velika velikosti v katero spraviš tudi Makeup Revolution paletko, v manjšo pa npr. Essence ali pa Catric paletke. So krasno mehke, zelo lepo in natančno šivane, zadrga deluje brezhibno in res vse pohvale za trud in mirne roke. Moji sta za pomlad tipično rožasti. Poleg tega pa je Avelina pravi srček, izredno prijazna, takoj sva se ujeli in jo z največjim veseljem podprem v svoji blog objavi. Če tudi tebe zamika kdaj podreti unikatno, ročno spretno in slovensko potem upam, da sem ti ponudila dober predlog. To zagotovo ni bil moj zadnji nakup, sem videla toaletko na njenem instagram profilu in ima po robovih pisane cofke in sem se takoj zaljubila v njo in je na mojem seznamu želja. Velika toaletka v katero spravim cel kup kozmetike stane 12 eur.



Njene lepotkice lahko preveriš na najeni FB strani tukaj ali pa preveriš njen instagram profil pod imenom @avelinaturk, brez težav ji pišeš, sem 100% prepričana, da ti bo ustregla v vseh željah. 




















With LOVE Sugarlove blog

Komentarji

  1. Navadno mi rožasti vzorci niso kaj preveč všeč, ampak ta je krasna :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Res so lepe, pri njej se res težko odločiš kakšen vzorec bi. Ampak rožice so mi takoj padle v oči:)

      Izbriši
  2. Waaaw, i'm in love! Res prekrasni torbici s še bolj prekrasnim designom. Zelo všečno <3 xx

    OdgovoriIzbriši
  3. loved it, so cute
    following you now
    xoxo

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thanks dear and welcome to my Sugarlove blog, I hope you will enjoy in my blog post. In right side of blog is translating icon, so you can translate my post in your language:)*

      Izbriši
  4. Wonderfullllll..... :-) cudovito, elegantno, nezno, damsko...

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar